Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2014 10:40 - Трите стадия на мъжката храброст
Автор: miladineva Категория: Забавление   
Прочетен: 404 Коментари: 0 Гласове:
1



 

Трите стадия на мъжката храброст: Първи стадий – мъжът се прибира късно от работа, жената го чака на вратата с метлата. Той: - Ще метеш ли или ще летиш? Втори стадий – мъжът се прибира от работа в един през нощта, жената лежи в леглото и се прави, че спи. Мъжът взима стол, сяда на него пред “спящата” жена и я наблюдава. Жената не издържа и пита: - Какво правиш? Той: - Като почне театърът, искам да съм на първия ред! Трети стадий – мъжът се прибира от работа на сутринта, весел, целият в червило и ухаещ на дамски парфюм. Жената е в кухнята, закусила, бясна, обърнала му е гръб. Мъжът отива към нея, плясва я по дупето и казва: “Ти си следващата!”



Две гарги си стоят на една жица и покрай тях минава един самолет. И едната рекла: – Брей, тая птица колко бързо лети. – Ххммммм – казала другата – И на теб да ти эапалят опашката и ти ще летиш толкова бързо.




Лиса и Мечо били женени. Един ден Лиса изчезнала. Мечо се разтревожил ужасно. Звънял в "Пирогов", в полицията, дори в моргата да я търси, но… нищо! След 48 часа Лиса се прибрала цялата раздърпана, с особен поглед и изкаляно кожухче.  - К`во стана бе, мила – пита Мечо.  - Абе, остави се! Като ме хванаха едни пет вълка, па ме замъкнаха в гората, а там едно кално и … да не ти разправям, цяла седмица ме държат!  - Бре, как седмица, минали са само два дена?  - Ама аз идвам само да си изпера кожухчето и пак се връщам в гората – опровергала го Лиса.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: miladineva
Категория: Забавление
Прочетен: 98958
Постинги: 112
Коментари: 10
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930