Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2014 14:56 - Кое му е най-лошото на комунизма?
Автор: miladineva Категория: Забавление   
Прочетен: 558 Коментари: 0 Гласове:
0



 
Питат радио Ереван: – Кое му е най-лошото на комунизма? Радио Ереван отговаря моментално: – Това, което идва след него!



Питат радио Ереван: – Каква е разликата между адажио и арпеджио? Мълчание. След малко радиото отговаря: – Абе хората няма какво да ядат, а вие тука ни занимавате с глупости.




- Защо се скарахте с мъжа ти? Все пак, едва вчера се оженихте… – Ами сама съди – какво да го правиш такъв? В олтара точно преди да ни сложат пръстените, се навежда и ми шепне на ухото: "какво имаме за вечеря?"




Един се обадил по обява в цирк. Казал на директора: – Аз имам кон, който свири на пиано. – Това е невъзможно! – Е да, ама аз имам и крава, която пее, докато той свири. Съгласил се директорът, а номерът имал невероятен успех. Директорът попитал дресьора: – Как правиш така, че конят свири, а кравата пее? – Абе, всичко е лъжа и измама. – махнал с ръка той – конят и свири и пее, а кравата само си отваря устата.




Един се обадил по обява в цирк. Казал на директора: – Аз имам кон, който свири на пиано. – Това е невъзможно! – Е да, ама аз имам и крава, която пее, докато той свири. Съгласил се директорът, а номерът имал невероятен успех. Директорът попитал дресьора: – Как правиш така, че конят свири, а кравата пее? – Абе, всичко е лъжа и измама. – махнал с ръка той – конят и свири и пее, а кравата само си отваря устата.В един бар двама мъже си говорят. – Мараба, братчет, айде да пием по едно. – За кое да пием? – попитал другият. – Ами ти къде живееш?  – В квартал Възраждане. А ти? – А и аз съм от там, ха, какво съвпадение. – Барман, я налей по едно.  – Кой блок?  – 15-ти блок. – Ха, и аз живея там. – Барман, налей по още едно. – Кой вход? – 13 вход, а ти? – А и аз там. – Барман, дай по още едно. – А на кой етаж? – На петия, а ти? – И аз там. – Барман, дай по още едно. Тук друг мъж попитал бармана: – Абе, тези голямо сьвпадение направиха бе, какви са? – Абе, двама братя се. Чудят се как да се напият, не им обръщай внимание.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: miladineva
Категория: Забавление
Прочетен: 98962
Постинги: 112
Коментари: 10
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930