Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2014 14:12 - Смях
Автор: miladineva Категория: Забавление   
Прочетен: 360 Коментари: 0 Гласове:
0



 
След първата брачна нощ ескимос казал на жена си:
– Аз отивам да викна акушерката. След 9 месеца ще се върна.



Англичанка, французойка и българка са на конкурс за красота. Задават им въпрос: 
- Представете си, че сте попаднали на необитаем остров с 20 мъже. Вашите действия? 
Англичанката: 
- Ще се моля на Бог да ме спаси! 
Французойката: 
- Ще избера най-силния и той ще ме защитава! 
Българката: 
- Разбрах въпроса, но какъв е проблема?!




След няколкодневно лутане под слънцето и тримата са накрая на силите си, когато изведнъж пред тях се появило едно дяволче и им казва: "Аз съм вълшебното дяволче и веднъж на хиляда години се появявам в пустинята и изпълнявам по три желания. Сега всеки от вас ще има право на три желания, така че избирайте. Ама внимавайте какво избирате, че изчезвам после пак за хиляда години!" Франузинът веднага си пожелал: "Умирам от жажда! Искам отбрани френски вина, отлежали и изстудени!". Мигновенно се появила една маса, на която били подредени превъзходни френски вина. Англичанът също бил жаден и също пожелал: "А за мен изстудена английска бира". След като и неговото желание било мигновенно изпълнено, руснакът казал на дяволчето: "Мда, една водка и руска салата за мезе!". И неговото желание било удовлетворено. Французинът казал второто си желание: "Умирам от глад, за мен крехко рибено филе с гранитура". Англичанът не останал по назад и поръчал: "А за мен английска пържола и пържени картофки". Желанията им били мигновенно изпълнени и двамата се нахвърлили върху храната. Руснакът ги погледал малко и отново казал: "Мда, втора водка и още една руска салата!". След като се нахранили французинът казал и последното си желание: "Искам да се пренеса в Париж!". Още не бил довършил и изчезнал. Англичанът добавил: "А мен искам да ме изпратиш в Лондон!", след което и той изчезнал. Останал сам, руснакът кротичко си пиел водката и си мезил с руската салата. Дяволчето се обърнало към него: "А какво ще е твоето последно желание?". Руснакът го погледнал замислено, пийнал още една глътка и казал бавно: "Хм… мда, за мен трета водка и още една руска салата…. а, и ония двамата да ги върнеш обратно, че готов мохабет развалят….."








Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: miladineva
Категория: Забавление
Прочетен: 98970
Постинги: 112
Коментари: 10
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930